Valentýnská sleva 20 % na celý sortiment! Kód VALENTYN20

Reklamace poškozeného zboží při přepravě

Poškození zboží při přepravě

 

Garantujeme odeslání nepoškozeného a řádně zabaleného zboží.

 

Přišel Vám balík se zbožím a zásilka má poškozenou přepravní krabici?

Zásilku při převzetí zkontrolujte bezodkladně. V případě poškozeného obsahu vyřizujeme reklamace přepravy ihned. Upozorňujeme, že řidič nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky a pokud už je zásilka jednou předaná nemůže ji vzít zpět do přepravy. Můžete se rozhodnout zásilku nepřevzít, ale v tomto případě je nutné uvést vaši výhradu do předávacího protokolu přepravce.

Lhůta pro kontrolu a uplatnění reklamace přepravy jsou 2 pracovní dny od převzetí zásilky. Po uplynutí této lhůty reklamaci přepravy neuznáváme.

Jak postupovat dále?

Zásilku je nutné nafotit, abychom přepravci doložili řádné zabalení zboží.

Seznam fotek pro uplatnění reklamace:

  • vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
  • balení uvnitř krabice - bublinková folie, papír apod.
  • poškozené zboží

Velikost fotek by neměla přesáhnout objem 100 kB na jednu fotku. 

 

Kontakt pro reklamaci zboží

info@skloglass.cz , 602555582

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení