Reklamace poškozeného zboží při přepravě
Poškození zboží při přepravě
Garantujeme odeslání nepoškozeného a řádně zabaleného zboží.
Přišel Vám balík se zbožím a zásilka má poškozenou přepravní krabici?
Zásilku při převzetí zkontrolujte bezodkladně. V případě poškozeného obsahu vyřizujeme reklamace přepravy ihned. Upozorňujeme, že řidič nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky a pokud už je zásilka jednou předaná nemůže ji vzít zpět do přepravy. Můžete se rozhodnout zásilku nepřevzít, ale v tomto případě je nutné uvést vaši výhradu do předávacího protokolu přepravce.
Lhůta pro kontrolu a uplatnění reklamace přepravy jsou 2 pracovní dny od převzetí zásilky. Po uplynutí této lhůty reklamaci přepravy neuznáváme.
Jak postupovat dále?
Zásilku je nutné nafotit, abychom přepravci doložili řádné zabalení zboží.
Seznam fotek pro uplatnění reklamace:
- vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
- balení uvnitř krabice - bublinková folie, papír apod.
- poškozené zboží
Velikost fotek by neměla přesáhnout objem 100 kB na jednu fotku.
Kontakt pro reklamaci zboží
info@skloglass.cz , 602555582