Reklamace poškozeného zboží při přepravě

Poškození zboží při přepravě

 

Garantujeme odeslání nepoškozeného a řádně zabaleného zboží.

 

Přišel Vám balík se zbožím a zásilka má poškozenou přepravní krabici?

Zásilku při převzetí zkontrolujte bezodkladně. V případě poškozeného obsahu vyřizujeme reklamace přepravy ihned. Upozorňujeme, že řidič nemá povinnost čekat na rozbalení zásilky a pokud už je zásilka jednou předaná nemůže ji vzít zpět do přepravy. Můžete se rozhodnout zásilku nepřevzít, ale v tomto případě je nutné uvést vaši výhradu do předávacího protokolu přepravce.

Lhůta pro kontrolu a uplatnění reklamace přepravy jsou 2 pracovní dny od převzetí zásilky. Po uplynutí této lhůty reklamaci přepravy neuznáváme.

Jak postupovat dále?

Zásilku je nutné nafotit, abychom přepravci doložili řádné zabalení zboží.

Seznam fotek pro uplatnění reklamace:

  • vnější přepravní krabice s přepravními štítky, nejlépe ze dvou stran
  • balení uvnitř krabice - bublinková folie, papír apod.
  • poškozené zboží

Velikost fotek by neměla přesáhnout objem 100 kB na jednu fotku. 

 

Kontakt pro reklamaci zboží

info@skloglass.cz , 775164008

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.